Просмотр по ключевому слову social media marketing


Показаны результаты 1 - 20 из 20
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 The Adoption of Social Media Marketing by Home-based Businesses in Saudi Arabia Alharthi, A.; Alhothali, G.T. Article 1238620516 1196590810
2020 Employee Advocacy as a Marketing Strategy to Power Brand Promotion: an Employee Perspective Thomas, T. Article -274387493 2109544253
2023 Increasing Sales Through Social Media Marketing: The Role of Customer Brand Attachment, Brand Trust, and Brand Equity Heidari, S.; Zarei, M.; Daneshfar, A.; Dokhanian, S. Article -1631984307 -681991129
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 73159546 -1900546309
2014 SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу Свідченко, Д.Д.; Шевчук, С.М. Conference Papers 41402797 29965718
2016 SMM – маркетинг соціальних медіа Тележенко, М.О. Conference Papers -48910265 2065280275
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 45184276 79409817
2020 Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ) Бабченко, Ю.Р. Bachelous Paper 2003485949 -991870867
2013 Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1850855416 1489620737
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article -179442245 -1068662470
2020 User Satisfaction on Social Media Profile of E-sports Organization Lukowicz, K.; Strzelecki, A. Article -207626300 1542641751
2018 Аналіз ефектів впливу соціальних медіа на малий бізнес у Нігерії Обівусі Олуватосін Оладімеджі, Masters thesis 6 1
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article 1970244026 -1946426155
2020 Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade Колесник, А.А. Bachelous Paper 2733340 655073
2016 Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З. Schoolbook 1954419787 1359936598
2016 Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В. Schoolbook 609769125 -662124490
2023 Маркетингова стратегія в соціальних мережах: теоретико-прикладний базис Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Zdoima, Andrii Dmytrovych; Pimonenko, Serhii Volodymyrovych Article 31 66
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article 99174291 686243776
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article -756831389 1060227187
2022 Фінансовий аналіз використання інструментів СММ з метою підвищення ефективності діяльності підприємства Білан, А.В. Bachelous Paper 17369773 33742438